Kirjasarja, jolle on selvä sosiaalinen tilaus

Kirjallisuutta suomalaisista brändeistä ei todellakaan ole liikaa.
Merkkejä maineesta Vol. 1 ja Vol. 2 -kirjat ovat visuaalisesti vaikuttavia tietoteoksia, jotka on tarkoitettu paitsi alan ammattilaisille, yritysten päättäjille, opiskelijoille ja tutkijoille, myös kaikkia niille aikaansa seuraaville, jotka haluavat tietää enemmän suomalaisista brändeistä.


Hankkeen taustalla on myös lukuisa joukko yritysten edustajia, suunnittelijoita, tutkijoita ja muita asiantuntijoita.

Tällä hetkellä Merkkejä maineesta Vol. 1 -teosta käytetään kurssi- tai oppikirjana LAB-ammattikorkeakoulussa, Oulun yliopistossa sekä Oulun yliopiston kauppakorkeakoulussa.

Brändikirjaa ovat tukeneet Design Forum Finland, Grafia, Helsingin Sanomat, Marketing Finland, MARK ja Unigrafia.